هدف گیری مجدد-ریتارگتینگ-Retargeting

هدف گیری مجدد

تعریف جعبه ابزار بازاریابی دیجیتال از هدف گیری مجدد

ریتارگتینک یا هدف گیری مجدد روشی است که با استفاده از ابزارهایی نظیر کوکی های روی مرورگرها و با کمک شبکه های نمایش تبلیغات(Display Ad Networks) مخاطبانی را که یک بار از وبسایت شما بازدید کرده اند ولی از شما خرید نکرده اند را شناسایی و با نمایش تبلیغات مرتبط با کسب و کار شما در شبکه ای از رسانه هایی که مشتری بالقوه شما از آنها بازدید می کند، تلاش می کند تا آن مخاطبان را به مشتری شما تبدیل کند. اصلی ترین ارائه دهنده خدمات ریتارگتینگ، گوگل ادوردز است.

تعاریف منابع ایرانی

ای نتورک

هدف گیری مجدد یکی از استراتژی های بازاریابی است که اخیرا به آن توجه زیادی شده است. بطور خلاصه در این روند از کوکی‌های مرورگرها برای دنبال کردن وبسایت‌هایی که کاربران از آنها بازدید می‌کنند استفاده می‌شود. زمانی که آنها یک سایت بخصوص را ترک میکنند، محصولات یا خدماتی که آنها مشاهده کرده‌اند، دوباره درقالب آگهی در دیگر وبسایت‌ها به آنها نمایش داده می‌شود.

DM.Center

یتارگتینگ به معنای تحریک کردن مشتریان بالقوه برای بازدید از وبسایت شماست. یعنی می توانید با استفاده از تکنیک ریتارگتینگ کسانی که پیش از این از وبسایت شما دیدن کرده اما خرید یا عملی که موردنظر شما بوده را انجام نداده اند، به وبسایت بازگردانده و تبدیل به مشتری خود کنید. ریتارگتینگ تکنیکی در تبلیغات display است که به وسیله آن تبلیغات برای کسانی نمایش داده می شود که پیش از این به وبسایت شما مراجعه کرده اند.

گویاآی تی

هدفگیری مجدد (Retargeting) که با عنوان بازاریابی مجدد (Remarketing) نیز شناخته می شود، نوعی از تبلیغات اینترنتی است که برند شما را مجددا در برابر ترافیک دفع شده (کاربرانی که سایت شما را ترک کرده اند) قرار می دهد. برای اغلب وبسایتها، در اولین بازدید تنها ۲ درصد از ترافیک ورودی به مشتری تبدیل می شود. هدفگیری مجدد ابزاری است که به کسب و کارها کمک می کند تا به آن جمعیت ۹۸ درصدی از کاربران که فورا به مشتری تبدیل نمی شوند دسترسی پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *